Birbebek34 [url=https://resimyukle.link/i/rjHnQ][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/rjHnQ.jpg[/img][/url] Kızlar bu ıslak mendili kullanıyorsanız kokusu güzel mi parfüm yok yazıyor ama yine de kendine has bi kokusu vardır kullanalar varsa beni aydınlatsın💃💃💃
Minik1Ege Birbebek34 ıslak mendilde bebek için en uygunu sleepy natural dışı bez gibi olan ben bunu kendim için kullanıyorum yine içinde katkı maddesi var ama diğerleri kadar çok yok
mbuket206 Birbebek34 ben doğdu doğalı molfix hassas bebekler için olanını kullanıyorum izonotik sulu memnunum pişik felan yapmadı
Birbebek34 Minik1Ege bende sleppy kullanıyorum bi arkadaş bende var kac paket prima ıslak mendil kalmıs gonderirim dedi bende merak ettim nasil kokusu diye😄
Birbebek34 EsofmanliSevketHoca hadi ya ben sleppy kullanıyorum arkadaş gönderecekti bana inşaallah bizde de pisik yapmaz 🙊
Minik1Ege Birbebek34 birde acayip alkollü çok aşırı derecede gözümü yaktı göndersin alın sizde kendiniz eşiniz ortalıkta kullanın madem çok var ☺️👍🏼 Ama bebeğinize kullanmayın dediğim gibi aşırı alkollü o da pişik yapar poposunda teni hassas olduğundan
EsofmanliSevketHoca Birbebek34 Bende doğduğundan bu yana hep sleepy organik kullandım sirke kekik olanını bir ara bulamadım prima yine iyidir dedim günlerce pilimle uğraştım, şimdi ona telefon siliyoruz🤩 İnşAllah yapmaz ya..
Birbebek34 mbuket206 ben önce molfix izotonik sulu olandan kullaniyordum gercekten cok begendim kokusu da çok hosuma gidiyordu ama sleppy aldım o da iyidit bu primayı da arkadaşım bana göndericek merak ettim kokusu nasıl diye🙈
Busranehirmila Minik1Ege yorumunuzu görüp yazmak istedim post sahibi ıslak mendilin fotoğrafını yüklemiş prima aqua pure ıslak mendil. İçerisinde alkol yok yanlış bilgi olmasın. İçeriği temiz bir ürün bu. Primanın içeriği temiz olan tek ıslak mendili hatta.
Minik1Ege Busranehirmila alkol yok olabilir ama yakıcı bi madde olduğu kesin hiçbirşeye alerjisi olmayan benim gözümü yakıyorsa bebeğe neler etmez🥲
SonSerce Ben doğduğundan beri baby me yenidoğan kullanıyorum. Su ve pamuk. Bez olarak da prima. 27 aylık şimdiye kadar bir kere bile pişik olmadı.