Dilaraciftci1 Kizlar bbegim 6 ay 2 günlük 2 numara mamaya ne zaman gecmem lazım 6. Ay dolunca mi yoksa 6. Aya girince mi şaşırdım. 6. Ay dolunca dediler ama i zaman 7 aylik oluyor kafam karıştı
Serapltekin 6 aylık olunca verdim hatta 9 aylık mamayada ayı girince hemen verdim. şuan 11 aylık bir ay sonra 1 yasa başlayacağım.
Dilaraciftci1 Nesso suan 6 ay 2 gunluk doldurmus mu oluyor 6. Aya girmis mi oluyor herkes fsrkli soylemis kafam iyice karıştı 😁
Eeisitan Dilaraciftci1 tam 6 ayı dolunca geçiliyor 2 numaraya zaten bebeğiniz 6 ay 2 günlük ise doldurmuş 6 ayını geçebilirsiniz
irva Dilaraciftci1 6 aylık olduğumuz gün 2 numaraya geçin dedi doktorumuz 1 artık onun için yeterli değil dedi.
Dilaraciftci1 irva benim kızım suan 6 ay 2 günlük yani altincu ayi doldurmus mu oluyor 6. Aya girmis mi oluyor
Alya88 Benim elimde 1 numara mama az vardi onun bitmesini beklemiştim 6 ay 7 günlük falanda geçmiştim zaten 2 numara mamaların üzerinde 6 aydan itibaren yaziyor yani 6 ay 2 günlükte zaten bebeğiniz 6,ayini doldurmuş oluyor
ehlenmomyy Dilaraciftci1 ilk baslar bir anda kabiz vs olmayalim diye 1 no ile 2 no karisitirp verdim 1 2 gun. Daha sonra direk 2ye gevmistik 6 da