TubaEnzel Merhaba sevgili annelerim. Biz 8. Ayimiza girdik ama oğlumda hiç olmayan huylar oluştu. Çok ağlar çok huzursuz oldu. Dişleri çıkıyor gibi ama bu kadarı ondan kaynaklı mi acaba ? Bu durum normal mi yaşayan var mı ?
Zuzu41 TubaEnzel bende aynı durumdayım 8 ay 3 günlük kızım. Sürekli kucak istiyo ve kucakta bile huysuz..