Alpbebek2 Merhaba güzel bayramlar diliyorum. Ahh 14 - 19. haftalar atak haftası imiş 😏 15. Haftasında oğlum yeni sünnet olmuştu iki huzursuzluk birlikte geçti diye sevinmiştim. Ama 6 gecedir her bir saatte uyanmak, gündüzleri sürekli kucakta taşımak Allah ım zor dayanıyorum 🥴😏 16. haftada zirvede başladı atak bakalım ya atak geçecek ya ben kendimden geçeceğim 🤩