Dlnz Merhaba anneler. Kızım 4 aylık yüzündkei kızarıklık bi türlü geçmiyo. Hemşire öpmeyin geçer dedi ama 2 aydır aynı sekilde. Bunu yasayan varmı acaba
Zirzopcum Dlnz merhabalar benim bebeğiminde yüzünde kızarıklık vardı bir tülü geçmedi öpmüyorduk falan ama neden oldu bilmiyoruz doktorumuz travazol diye bi krem yazdı 2 kere sürdüm hemen geçti. Doktorunuza danışıp ondan alabilirsiniz 🤗
2021 Dlnz Benim bebeğimde 4 aylık yanakları çok kötü olmuştu. Virüs yüzünden hastaneye götüremedik korktuk. Bepanthol yüz kremi aldık kullanıyoruz işe yaradı
elifzeze Dlnz eğer bebeğinizin cildi kuruysa benekler varsa kaşlarında kepeklenme varsa egzama oluyor kizimda oyleydi doktorumuz Bioderma atoderm krem önerdi aldık kullandık ve kısa sürede etki gosterdi geçmiş olsun
sdyrnkgn Benim beneğimin yüzünde de var. Dün doktorumuz bioderma atoderm önerdi. Aldık kullandık. Şimdiden baya azaldı. Bol bol nemlendirin dedi. Kuruluktan egzama oluyomuş.
ozlemtuncay Aynı durum bnm bebeğim de de var bir türlü geçmiyor bn de alerji olabilir diye hastaneye götürecektim