papatyahanem Merhaba anneler. Bebeğim 9 ay 3 günlük. Antalya’da yaşıyoruz havalar burada baya ısındı ve su teklif ediyorum sürekli hiç reddetmiyor. Acaba ne kadar su vermeliyim? Ya da fazlası zarar olabillir mi? Şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için.
BenMathilda papatyahanem Zararı olmaz, yalnizca beslenme öncesi teklif etmemeye dikkat etmelisiniz, karnını su ile dolduramamasi için
leynanin_pembemantosuu papatyahanem papatyahanem küçük olsaydı su zehirlenmesi diye bi sorun var yaşayabilirdi Allah korusun ama artık büyümüş bebiş istediği kadar içsin zaten istemediğinde tükürücek yada istemediğini belirticek akıla sahip artık oğlum 8.ayı doldurdu gün içinde su verdişimde 1 yemek kaşığı içer anca ama akşam yatmadan önce yoruyorum bayağı oynuyorum yapıyorum pekmezli su lıkır lıkır içiyor maşallah bitti diye ağlıyor koca biberonda içiyor 😊
Demetbulut papatyahanem sulugu ortada duruyo cani ne kadar isters o kadar iciyo bizde Antalyadayiz .. 5. Ayindan beri iciyo suyu hep istedigi kadar icti
Esti 1bucuk su bardagi kdr normal demsti dr miz bnmki de suan 10aylik. Yemekten hemen sonra vermiyorum kusuyor yoksa ve sindirimi yavaslatiyor mide asitini dilue ettigi icin.saglikli degil. O yuzden yemekten 2saat snra teklif ediyorum cok fazla icmiyor. Ya da yedirmeden 1saat once veriyorum. Yemek saatine kdr suyu sindrmis oluyo. Gunde 3 kez iciyor ancak 1su bardagi kdr iciyo bizimki papatyahanem
papatyahanem leynanin_pembemantosuu Ya canım suluğunu veriyorum hepsini bitiriyor elinden aldığımda da ağlamaya başlıyor koysam yine içecek gibi duruyor bende acaba midesine zarar verir mi bu kadar fazlası diye tedirgin oldum
papatyahanem Demetbulut ya sadece suluğunu eline veriyorum ben almasam hepsini bitiyor yine koysam içine daha içmeye devam edecek. Acaba emzik niyetine mi kullanıyor diyorum ama elinden alıncada ağlamaya başlıyor. Bende o yüzden biraz tedirgin oldum
Demetbulut papatyahanem o zamanlar oglumda oyle yapiyidu biraz oyun birazda degisik geliyodu sanirim simdi ihtiyaci kadar iciyo genelde elinde Antalya iyice sicak ol.aya basladi icebildivi kadar iciyor
Ali_Han20 papatyahanem suluium agız kısmı emzik gibi olmamasına dikkat edin doktorum dedi öncelikle her katı gıdadan sonra kaşık ile ver. Birde suluk var ama agız kısmı biberon gibi değil onu görcegi yere koyuyorum bazen istiyor bir yudum içiyor sonra döküyor sallayıp
papatyahanem Esti teşekkür ederim canım bilgin için. Bizimkisi sanırım su olayını abartıyor ben suluğunu veriyorum onu bitiriyor bitti diye ağlamaya başlıyor bu sefer Buda beni tedirgin etti o yüzden yazmak istedim. Bende o şekilde vereyim o zaman 🙏🏻
Ali_Han20 papatyahanem biberon ile vermeyin kaşık ile yada suluk ile verin biberon bazı bebekler süt sanıyor çok içiyor.
papatyahanem Ali_Han20 aventin suluğunu almıştım canım onu kullanıyorum bende ama dediğim gibi suyu bitiriyor ve bitince de ağlamaya başlıyor doldursam yine içmeye devam edecek. Bende o yüzden tedirgin oldum hani fazlası zarar olur mu diye
Uzaymekiii papatyahanem bize doktorumuz tok karna istediği kadar verebilirsin demişti acıktığı zaman belki açlığını da bastırabilir ama hele ki sıcak yerdesiniz 1 lt ye kadar içebilir sıkıntı etmeyin verin içsin çocuk😌