ilknurgoksu Fatmalpaslan44 gözyaşı kanalı tıkanıklığı olabilir bence doktorunuza danışmakta fayda var 🙏🏻
Mry_21 Fatmalpaslan44 doğum lekesi olabilir mi benim eltimin oğlundada vardı ıkı goz kapağında kırmızıydı baya belli oluyodu gül lekesi diyolar zamanla gecıyo doğumda olmayıp sonradan olduysa ama doktora goturmende fayda var
DurikoMom Fatmalpaslan44 Gözünde çapak var sanki sürekli oluyo mu bide burnuna yakın kısımda şişlik var gibi gördüm doktora götürün isterseniz burdan anlaşılmayabilir eğer göz yaşı kanalı tıkalıysa doktor ilaç verir çok geçirmeyin bence
Mommy2b Fatmalpaslan44 çapak oluyorsa gözyaşı kanalı tıkalıdır yüksek ihtimalle. Youtubedan bakarak masajını yapın rahatlatır. İltihap kapmış olabilir doktora gösterin en kısa zamanda