meltemineLduru 22 günlük bebeğim. 2 saatte bir emzryorum genelde. kendi brakmyor hep ben cekiyorum . Kac dakika emmesi yeterli olur
elifiii meltemineLduru ilk 6 ay her istediğinde istediği kadar emsin canım. hele ki ilk 3 ay daha dünyaya adaptasyon süreci.. meme emmek sadece doymak ile ilgili değil, güven duygusu vs.
Elifceli meltemineLduru valla canım ilk 4 ay emdide emdi emdide emdi😂 emzik niyetine kullandı ama şimdi 7 aylık 5 dk emsin diye çırpınıyorm