Esmablt Anneler merhaba 👋 Bebeğim 40 günlük. D vitamini kullanımı nasıl olmalı hergün mü kullanmak gerek
Sleepwalker Esmablt Aynen hergün 3 damla direk ağza ben çay kaşığına damlatıp veriyordum etkisi kayboluyormuş direk ağza damlatsan lazimmis buradaki hanımlar öyle demisti
Blablabla36 Sleepwalker bebe kaşıkları var malzemesini bilemedim şimdi silikon plastik vs. Gibi olan onlardada oluyor mu acaba etkisi kaybolur mu yani ben onunla veriyorum da
Esmablt Sleepwalker AA bende cay kaşığı ile veriyordum 2 günde bir veriyorum şimdi hergün vereceğim direk damlatayım ben de😊😊😊
Fatosemir CesurBey Kız benimde 🤦🏻♀️ Bende sağlık ocağında ki hemşire niye d vitamini kullanmıyorsun bıngıldağı hala geniş dedi diyorum 🤦🏻♀️ O yüzden d vitaminini değiştirdim iyi değil diye 😂😂
Sleepwalker Blablabla36 Kasık kasiktir canım ayni yani direk ağıza damlamak lazım biri daha boyle post açmıştı bende oradan okudum çocuk doktoru demiş ona da