KardelenUmut Kızlar oğlanın uyku düzeni vardı ne zaman 5. Aya girdik uyumak bilmiyo geceleri 3 saatte bir kalkıyor başına gelen var mı 😭
DevranAlp KardelenUmut benimki hep kalkıyor senin ki yine iyi üç saat de bi dion 😀😀😀 saat başı kalkan var bence şikayet etme 😀😀😀
Rzgrmrv93 KardelenUmut açıldığı için olabilirmi peki benim bebeğim da 2 saatte kalkıyordu normalde bütün gece uyuyan bebekti ek.gidaya başladığında muhallebi yapmaya başladım şimdi 12 de yatar 6 ya kadar uyur emer hemen yatar belki acıkıyordur 🌸
Hazal22 KardelenUmut biz 5ay 8günlüğüz.sabaha kadar uyurdu 4.aya girene kadar.şükret canım3saatte birmiş bizim 1saat de bir ya da. Yarım saatte bir kalkıyor çıldırmak üzereyim🤦🏼♀️
Berra-fm Benimki De çok güzel uyurdu 4 aylık oldu sıkıntı başladı. Ya hiç uyumuyor ya saat başı uyanıyor 😴😴
KardelenUmut Rzgrmrv93 ya aslında bende öyle düşünüyorum 5 ay 8 günlük oldu bugün mamayı çok istekli yemiyor zaten memeyi 2 ay önce bıraktı acaba doymuyor mu diyorum
Rzgrmrv93 KardelenUmut belkide söylüyordur çünkü büyüdükçe mideleri de büyüyor tabi doktorunuza danışmak en iyisi 🌸 biz ne desek boş 😊
Hazal22 KardelenUmut sanırım aynı gün doğmuşlar.22ekimliyiz biz siz😊 ya ben de aynı şeyi düşünmeye başladım acaba doymadıkları için mi sürekli kalkıyolar
KardelenUmut Hazal22 Evet 22 ekim canım bende öyle düşünüyorum doktora gidicez önümüzdeki hafta sorucam😊
Oziezo KardelenUmut 3 saatte diyorsun ben her saat bası kalkıyorum bazen 40 dk bence 3 saat uyyosa dua et