Ebrudefne- İlk önce hayırlı bayramlar güzel annelerim .😊 Konumuz zayıflama ile ilgili aranızda termal tayt kullanıp memnun kalan oldu mu ? Almayi düşünüyorum kullanıp etkisini gören var mı aranızda… Onerebileceginiz sayfa falan .
pikacuu Ebrudefne- Ben aldım n11 den doğum sonrası hemen kullandım alt üst şekilde. Bildiğin baştan aşağı terletip paçalarından su akıtıyor. Aşırı memnundum 5 kilo veemiştim onunla ev işi yapıyordum sadece. Terletiyordu baya. Sonra ara vermek zorunda kaldım. Şimdi tekrar giyip spor yapacam. Ben alt üst takım almıştım 170 tl ye sanırım
Ebrudefne- pikacuu teşekürler ya çok kararsız kaldım bende ciltte kuruluk falan oldumu acaba fazla sıvı kaybından kaynaklı .. kullandığınız üründen memnun musunuz ?
Elaa3 Hayırlı bayramlar bende bayramdan önce aldım kullananlar çok memnun Laydy thin benimkinin markası ödüllü bi marja tavsiye ederim
pikacuu Ebrudefne- Bol su içiyordum yoksa dilim damağım kuruyordu. Memnundum aldığım siteden malı çok iyi sarıyor.link bu Sweet Sauna Termal Tayt Atlet Takım Orjinal Ürün 299,00 TL yerine 164,90 TL https://urun.n11.com/tayt/sweet-sauna-termal-tayt-atlet-takim-orjinal-urun-P418815372
pikacuu Ebrudefne- link bıraktım vnm n11 sayfasındna aldım. İnstagrama güvenmediğim için pek bir şey almıyorum. Alırsan boy kilo belirt onlar sana hangi bedeni alacağını söyleyecekler. İlgili bir mağaza yani