Merhabalar arkadaşlar benim bebeğim 37 haftalık hamileyken böbreğinde idrar birikmesi olduğunu söyledi doktorum 38+5de doğum yaptım ama o idrar birikmesi hala kafamda soru işareti olarak kaldı. Şimdi 2 aylık bebeğim doktorumuza söyledim 2. Ay kontrolünde ultrasonla bakılacak acaba böyle birsey basına gelen var mi doğumdan sonra kendiliğinden geçmiş midir geçmezse tedavisi nedir bilgisi olan başına gelen anneler yazarsanız çok sevinirim