Kızlar hayırlı bayramlar bebişim bi kaç gündür 11 gibi uyuyor akşam meme emiyor biraz da mama veriyorum bezini değiştiriyorum bazen 3 e kadar bazen 4 e kadar uyuyor bu kadar uzun uyuması sizce zarar mı 90 cc mama içiyor uyumadan ac kalir mı uzun uyuyunca