6 ay 21 günlük oğlum var doktor boyu sınırda ama genetik olabilir dedi ben 1.58 eşim 1.76 yiz oğlum ise 62 cm eşimin tarafı uzun boylu benim tarafimda sadece babam kısa ve ben ek gıdaya başlayalı 20 gün oldu neler yapmam lazım görenler 4 aylık mı diye soruyorlar psikolojim bozuldu artık ama kilosu iyi sadece boyu kısa ne önerirsiniz arkadaşlar