Kızlar merhaba. 4 aylık kızım var. 4 5 gündür üzerindeki örtüyü yüzüne çekerek uyuyor. Hatta onunla baya oynuyor ağzına alıyor çekiştiriyor sonra uyuyakalıyor. Örtüyü düzelttiğim zaman eliyle arayıp ağlamaya başlıyor. Gece uykusunda yapıp nefessiz kalacak diye korkuyorum. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı? Gecici bir süreç mi