Ruzgarsmummy hayır söyledigim gibi annenin içmeside önerilmiyor. Arastırabilirisniz instagramda doktoranneninbloğu diye bir sayfa var okuyabilirisiniz. Ben uzun süre humananın çayını içtim. İçeriginde rezene varmıs. Bu bilgiyi ögrenince kestim. Yulaf öneriliyor simdi ona baslayacagım. Sütümün az olup günde 2 öğün fln mama baslamak rezene içirmektem daha mantıklı geldi bana. Günümüz de özellikle kanser vakaları cok fazla eşimde atlattı. Bu yuzden kullanmamayı düşünüyorum. Burda öneeilen damlalar caylar hepsine acıp bakıyorum içeriginde anason ve rezene olan hicbir seyi kendimde tüketmiyorum. Ha bu arada jokerde anne cayı var teneke kutuda hurmalı. Onda yokmus onuda cok içtim. Tekrar ona dönecegim. Yinede içirigini okuyup alın ben tekrsr kontrol etmedim onu