Nishalmus valla canım 20 gün önce oldum tam 10 gün sürdü Dr serum ve vitamin dışında hiç bişey yapmadı bu sayede muayene esnasında nur topu gibi guatırımın olduğunu söyledi ilaca başladık gribi eve gelince hatırladım tam geçti iki gün önce bidaha başladı öteki ne ki ölüyorum sandım alerjik bişey birde bellii gözlerimde yaş kalmadı ağzımda maske sürünüyorum ama şükür Allaha bugün iyiyim bol su iç şalgam suyu içtim bide acılı fazla vitamin var içinde boğazda falan ne varsa yakıp atıyor emzirirken kimisi içmeye bilir ama ben şalgam ile iyi oluyorum bebeğimde şükür bişey yok şimdilik 🙏