gul9596 Selam güzel anneler. Bi soru soracağım size. Bebeğim ara ara uyksundan cığlık atar gibi ağlayarak uyanıyo anlık bes saniye falan sürüyo gözlerinş acıyo ve etrafa bakıyo korkar şekilde. Normal aclık ağlamasından falan farklı korku ağlaması gibi. Neden olur acaba böyle bi durum yasayan var mı 😞
BenMathilda gul9596 Diş çıkarma döneminde sık rastlanılan bir durum Eger 3 aydan küçükse gaz da olabilir. Korkma değildir muhtemelen
Sln20 gul9596 Uyku geçişlerinde çığlık atar gibi ağlardı benim kızım da hiç ellemezdim devam ederdi uyumaya. Gece çişi gelince hala bağırıyor bazen. Gaz olunca da bağırırdı 1-2 dk sonra çıkarır devam ederdi yine uyumaya. Korktuğunu sanmam ama belki kokunuzu arıyor olabilir bazen. Benim gözlemlediğim bu :)
gul9596 BenMathilda ayını yazmayı unutmuşum 🤦🏻♀️ 54 günlük. Ama kucagıma alınca susuyo geciyo. Bacaklarını vs cekmiyo ya da ıkınma falan yok. Gazı olunca cok ıkınıyo
BenMathilda gul9596 Henuz korkacak bilincte değil o konuda içiniz rahat olsun öncelikle. Sebebi fizyolojiktir Muhtemelen ani giren gaz sancıları olabilir Üşüme /terleme durumları da sebebiyet veriyor olabilir Refluden de kaynaklanıyor olabilir, yatağına eğim verebilirsiniz bunun için. O an idrar yapıp yapmadığını da kontrol edebilirsiniz, eger idrar esnasında çığlık atıyorsa idrar yollarında yanma veya mevcut pisik varsa onda acıma da yaşıyor olabilir
gul9596 BenMathilda üsüme titreme olacagını sanmıyorum her zaman aynı sıcaklıkta tutuyorum odayı ve aynı kalınlıkta idrar konusunda emin olamadım. O an idrar yapıp yapmadıgını nasıl anlayabilirim altını da ona göre acmak istiyorum ama bunu anlayamıyorum belki dediğinşz gibidir
BenMathilda gul9596 Elinizi bezin üzerine koyarsanız bir sıcaklık hissedeceksinizdir idrar yapıyorsa, açmanıza gerek kalmaz :) Ama genelde ani giren gaz sancisi buna sebebiyet verir, zamanla düzelir eger öyleyse zaten, diş dönemi tekrar karşılasincaya dek
gul9596 BenMathilda bebeğim alerjik gaz diyince belkide o rahatsızlık verdi bilemedim şimdi neyse en azından korkmuyormus aslında bazen koyuyorum elimi ama sıcaklık hissedemiyorum genelde de bezini actıgımda elime yüzüme artık nere denk gelirse orama geliyo 😬🥲😍
gul9596 Sln20 evet aynen bazen sonra hicbi şey olmamıs gibi devam ediyo. Ya da o cığlığı atıyo sonra etrafına bakıyo dalabilirse dalıyo. Cok ilginc baslarda komiğimize gidiyordu ama tekrar tekrar olunca bende endişelendim
Sln20 gul9596 Uyanır gibi olursa popoya iki pat pat yapın piş pişleyin. Geri dönüyorlar genelde. Çok minik daha benim kızım da bi ara sürekli ağlayarak uyanıyordu. Annen yanında, her şey yolunda, sağlıklısın, güvendesin diye ritimli bir şekilde konuşuyordum hemen sakinleşiyordu. Belki yardımcı olur size de 🥰
gul9596 Utkucan o ağlama esnasında mı. Yok hayır olmuuo gerci normalde de olmuyo. Bacagı bazen titriyo bir saniyelik falan ama doktoru normal demişti
gul9596 Sln20 ahh ah neler denedim halada deniyorum🤭 gündüz bununla ilgili post acmıstım zaten. Bebeğim gündüz asla uyumuyo. Kucagımda uyuyo bıraktıgım an gözler faltası gibi acılıyo öylece bakıyo bana pat pat yapıyorum sırtını sıvazlıyorum ben yanındayım annecim korkma diyorum konusuyorum elini öpüyorum pış pış acıyorum beyaz gürültü ama yok bana mıısn demiyo. Cok fazla uykusu var buna eminim esnemekten mahvoluyo gözleri gidiyo kucagıma alınca. Ama bırakınca hareket etmekten gerinmekten elini kolunu yüzüne götürmekten kendini uyandırıyo. Kundakta yaptım ama bu seferde hareket edemediği icin daralıp ağlamaya baslıyo yine uyanıyo🥲🥲🥲 her yolu denedim olmadı😞
Sln20 gul9596 Moralinizi bozmak istemem ama benim kızım 10 aylık olacak hala gündüz memede uyuyor yatağına koyduğum anda saatlerdir uyumuş gibi açılıyor gözler. Tabii bence benim beceriksizliğim 😁 Kıyamadım aman uykusu bölünmesin ay ağlamasın falan kucağıma yapıştı kaldı 🥰 O mutlu olsun da nasıl isterse öyle olsun ben de böyle düşünüyorum ne yapayım.
gul9596 Sln20 bende öyle düşünüyorum nasıl mutlu olacaksa zaten o kadar masum sevgiye ve ilgiye muhtaçki bende sürekli sarılmak kucagımda kalsın istiyorum ama her zaman mümkün olmuyo şimdilik eşim evde ama o olmayınca sadcee yemek hazırlamak bile zor olcak. Ev temizliği lükse giriyor artık bu durumda cünkü☹️ Bi de malum uyuyan bebek büyür diyorlar o yuzden istiyorum uyumasını ama kucakta omuzda bi şekilde büyütcez artık inşallah 🤭
Sln20 gul9596 Ben de uykusunun benim rahatımdan daha önemli olduğunu düşündüm açıkçası. Bir de gerçekten uyuyan bebek çok güzel uzuyor. İş yapmak evet zor, bazı zamanlar ağlamaklı da oluyor insan ama hepsi geçiyor. Oturmaya başladığından beri mama sandalyesine koyup her işimi yapıyorum. Biraz zaman ve sabır. Sağlıkla, huzurla büyüsün 🌸
gul9596 Sln20 aynen kesinlikle rahatımı gectim onun gelişimi icin uyumasını istiyorum ama o nasıl isterse bakalım🤭🥰
AsyaninAnnesiiii gul9596 dua okuyun bol bol bebeginize ağrısı,gazi oluyordur. Nazara gelmiştir belki . Annenin ağrısı bebeğe geçer diyorlar koca karılar belki sizin ağrılarınız geçiyor dur. Bi çok sebebi var ama bebeğinizle fazla yakın temas kurun bebekler korku ile doğarlar annesini kaybetme korkusuyla etrafa bilinçli bakmıyordur ama yinede zamanla geçer korku yerine sevgiye bırakıyor bi süre sonra uyurken eşinizin bi tişörtünü bebeğinizin üstüne örtün. Rahatsız edemesinler diye . Korktuğunu düşünüyor saniz eğer. Ben çok uzun bi süre üstüne babasının tişörtünü koydum hurefe belki ama 1 kere gece uyanıp ağladı oda gazdandı başka hiç ağlamadı çok şükür geçti o zor günler 💕
gul9596 AsyaninAnnesiiii cok okuyorum aslında ama okumaya devam ederim yine. Baba tişörtü hic duymanıstım ama deneyeceğim iyi gelir inşallah. Dediklerinizi yapıyorum aslında kucagıma alıyorum öpüp kokluyorum dokunuyorum her ağlamasında konusuyorum sakince ama dediğiniz gibi kücük savunmasız ve korkulu. Gecer inşallah zamanla