Selamlar ve iyi bayramlar🤗Kızım 4 aylık ve kol altı bölgesi sürekli kızarık bazen hafifliyor gibi oluyor bazen de yoğun kızarıyor.Kol altını temizliyorum çünkü pudralar belli bir yerde topak şeklinde yoğunlaşmış oluyor ve sonrasında pudralıyorum gene de geçmiyor🙄 Tecrübe eden ve iyileştirebilen benle paylaşabilir mi?