Bebek-annesi bizde 3 ay 11 günlüğüz geçen hafta bitti sonunda dediğim gaz sancılarının bitmediğini bir kaç gün önce tekrar anladım malesef hala özellikle akşamları mama içerken ağlıyo şu iki haftadır beşiğinde uykuya dalan kızım gitti beşiğine koyunca ortalığı yırtan değişik bişey geldi atak mıdır nedir bu bilmem ama yıldım artık gündüzde hep mızmız sürekli kucakta gezmek istiyo artık evde bebek arabasıyla gezdiriyoruz kollarım ağrıdı kolik bebek annelerine Allah sabır versin