Oykayb hesaplanan yaşına göre takip etmen lazım canım bunu, 6 hafta erken doğmuşlar, şuanki haftalarından 6 haftayı çıkar ona göre takip et. Çünkü prematüre bebekler gelişimlerini anne karnında değil dışarıda tamamlıyor, hesaplanan doğum tarihine geldiğinde yeni doğmuş bebek gibi takip etmen lazım yani. Sorunuza gelicek olursak, hesaplanan yaşı düşündüğümüzde normal canım, yakında o da yapmaya başlar. Bu arada benim ikizler de 32+1′de doğdular