Umay-Melissa ben vakumlu taban olan tabağını aldım. Henüz kullanmaya başlamadım koku olayını bilmiyorum ama vakumu hiç sağlam yapışmıyor 6 aylık bebeğim rahatlıkla kaldırabiliyor tabağı. Ben sırf tabağı kaldırmasın istediğim için almıştım ama boşa almışım. Bir tabak 100 TL gereksiz pahalı