Sareeninannesi bir de diğer arkadaşlara alerjisi yol diye yazmışsınız şimdi gördüm de, benim bebeğim 7 ay boyunca küstü , gelişimi güzeldi cildinde tek bir sorun yoktu, doktor bebek reflüsu geçer diye geçiştirdi. Hiç aklımıza alerji gelmedi. Ek gıda döneminde yoğurt yiyince dudak çevresinin azıcık kızardığını farkettim ama çok çok az. 12 aylıkken deri testi yapıldı. Süt alerjisi yine cıkmadı. Ama çok hazımsızlığı ve gece uykusuzluğu vardı ve ben bu çocuğu bşrsey rahatsız ediyor diyordum. Kendi kendime golden goat keçi sütü mama başladım be bir görsem çocuğun sıkıntısı tam geçmese de rahatladı. Alerji doktoruna gittim dedim kimse kabul etmiyor teste de cıkmadı ama bu çocuğun süt alerjisi olduğunu düşünüyorum. Doktor test yaptı ve çok çok yüksek miktarda inek sütü alerjisi çıktı . Tam 14 ay bu çocuğun alerjili olduğu tespit edilemedi. Tam 7 ay kustu! 2 tane sıktır gastrit dedi reflü dedi 🤦🏼♀️. Diyeceğim o ki alerji öyle illet birsey ki var mı yok mu ne test güvenilir ne doktorların yorumu. Yaşayarak gözlemleyerek tecrübe ediyor insan . Bilerek detaylı yazdım, ilerde İhtiyac duyup aratan okur faydalanır belli diye, çünkü ben 7 ay bu çocuk neden kusuyor neden uyumuyor diye aradım cevap bulamadım😞. Çok geçmiş olsun 🌸