BilgeArya Sareeninannesi evolvia nutriplus kullandık ama sonra paket değişimi vs yaptılar ve kabzlık başladı
Sareeninannesi Sevgilimmm demekki benim bebeğime yaramadı eski mamasına dönüş yaptım yediğinden beri kusmuyo
yaseminoztrk Ayfermehmet evet bakla kokuyor bebekler çok aramıyor ama ben doğduğundan beri kullanıyorum ve kakasını çok zor yapıyordu yavrum kabızlık yapabiliyor bilginiz olsun sizinde. Değiştirdim şimdi ona alıştırmaya çalışıyorum
Derinsu1304 Sareeninannesi benim bebeğim 1 ay 1 günlük 4 mama denedik hipp aptamil evolviya ar ve en son aptamil pregomin as. gıda alerjisi dedi doktorumuz ama alerji mamasını bile kustu şuan sadece göğüsümü veriyorum ve kusması olmadı şuanda doktorumuzla sürekli iletişim halindeyiz
Sareeninannesi Derinsu1304 benim bebeğimde hiç kusma yok aptamil conformilde bi kustu bide hipp te şu an evolvia ac antikolik kullanıyorum hiç kusmuyo ztn 5 kutu kullandım hata benimki ben mamayı değiştirdim
yaseminoztrk Sareeninannesi ayy maalesef kabızlık sorunu çok oldu bizde de alışana kadar belki kusabilir ama kabızlığa da dikkat edin biz doğduğundan beri kullanıyorduk ağlaya ağlaya kaka yapıyordu bebeğim inlerdi resmen. Aptamile geçtik alıştırmaya çalışıyorum ama pek sevmedi gibi bunu da
Sareeninannesi yaseminoztrk valla cnm ben evolvia ac 5 kutu kullandım hiç böyle bişi olmadı organik diye aldım hipp i pişman oldum yine eski mamasına dönüş yaptım yediğinden beri hiç kusmuyo valla çok şükür
Derinsu1304 Sareeninannesi biz aptamil pregomin içine bebelac thickner mama katılaştırıcı ekliyoruz şuanda
yaseminoztrk Sareeninannesi peki içmesi tokluğu falan nasıl memnun musun biz aptamile geçtik ama sevmedi gibi ilk başta olur diye hala deniyorum eğer iyiyse bide evolvia denemek istiyorum aslında
semaahmet Sareeninannesi tadı o kadar iğrenç ki sevilecek bı tarafı yok benim oğlumu ağzına sokmadi ya hep öğürdu Aptamil iciyo oğlum icmezse sorma cnm ben tadına baktım harbi bende olsam icmeme yani
Sareeninannesi yaseminoztrk hipp 3 saatte bi 120 yiyodu şimdi 3 saatte bir 60 yiyo Tokluk süresi uzun kabızlık yapmadı yeşil olan kakasını sarıya çevirdi Evolve ya tavsiye ederim
semaahmet Sareeninannesi aynen kuzum ben Aptamil kullanıyom benim komşum binden almış o mamadan aldın severse onu kullanicam
Lacivert Sareeninannesi evet benşm bebegime ilk zaman onu kullandık sürekli kusuyordu sonra ben çok şükür mamayı bıraktım ama benim bebeğimin süt alerjisi çıktı sizde de öyle olmasın?
Zafsim0801 Lacivert süt alerjisi belirtileri neler Bebeğimin sadece yüzünde sivilce ve beyaz milyalar var mamadan mi acaba benim sütünden mi
ipeku Kizlar bende hipp kullaniyorum iki ay olucak yaklasik bebegim emmeyi biraktigi icin ama cok kabiz mamayla ilgli olablir sanirim yazdikalrinizi okudumda acaba baska biseymi denesem
Sareeninannesi ipeku doktoronuza danışarak değiştirn bence ben sormadan değiştim hata ettim siz öyle yapmayın
Berk2020Mert2008 Sareeninannesi sanırım bebekten bebeğe değişiyor bu mama işi 10 aylık olduk 3. Ay itibar ile hipp combiotik kullanmaya başladık çok kusuyurdu ama kilo alımı çok iyiydi doktor devam et mama iyi dedi sonra 7. Ay gibi aptamil denedim kusma kesildi sanırım mamadan dicem ama değil sonra yine hipp aldım kusmadı şu an hipp combiotik ve aptamil dönüşümlü veriyorum sorun yok severek içiyoruz
yaseminoztrk Ayfermehmet evet kaskatı ve çok zorlanarak ağlayarak yapıyor kakasını. Bide sancısı huzursuzluğu 3 4 saat önceden başlıyordu anlıyordum kaka yapacağını o derece