Tamarix ben ilk başta bı kere biberon verdim bı haftalikti ve memeyi hemen bıraktı cigiriyodu sonra birgün boyunca bı sağı bı solu verdim inat etti ama devam ettim sonunda emdi biberon vermedim ama 2 .ayı geçtikten sonra kilo alımı az dedi doktor mamada verdim kaşıkla ama dokuyodu hep biberon verdim korkuyla ama çok şükür bırakmadı emmeyi