Sakura-chan bizde sasırmıştık ilk günler Ateş yokken biranda nerden çıktı bu ateş diye demek ciğere İnince oluyor ateş şuan ilaçlarını kullanıyor öksürüğü azalmış hatta bulaşma durumu kafa karıştırdı ptesi karantinasi bitiyor gözüküyor ama ciğere daha yeni indi ve yeni kötüleşmeye başladı yani doktora kalsa ptesi iş başı yapıcak bakalım ptesi bir daha tomografi çekilicek ona göre doktor ne diyicek çok teşekkür ederim