Oğlum 26 aylık çok fazla kelimesi yok 40 kelime vardır en fazla. ikili cümle anne aç,baba gel,anne mama,anne adda kısıtlı şeyler söylüyor .Bundan hariç vücut bölümlerini biliyor kitapta sorduklarımı gösterir sorduğum çizimleri gösterir oyuncaklarıyla oynar ama kule yapmak puzZle yapmak hiç istemiyor.Renk ve sayı bilmiyor ama ne desem anlar ne komut versem yapar.Kitap okumak isterim kendi okumak ister aşırı inatçı bir şey söylerim tekrar etmesi için ağzından net çıkmıyor ama net kelimeleri var.Peki ne zaman tam konuşur acaba ?Sürekli aklımda soru işaret var.