Meryemannesi aleyküm selam güzel anne, hayırlı bayramlar.
Benim bebeğim 3ay 15günü geçtikten sonra ellerini orta hatta birleştirdi, ben de bakıyordum gelişim özelliklerine. Hatta baya baya kafama da takmıştım neden yapmıyor diye. Bebeğin sırtını biraz yükselterek yatır eğer yatırmıyorsan, yani gün içinde biraz böyle vakit geçirsin. Artık tesadüf mü oldu bilmiyorum ama ben böyle yükselterek yatırdıktan sonra ellerini birleştirdi. Elleriyle bir şeyler tutması bilinçli bir şekilde tutup oynaması sallaması bunlar da yine birkaç gündür var bizde. 3 ay 22 günlük.
3.ayına girdiği gibi hepsini yapacak sanıyoruz ama hepsinin zamanı var🥰 ben çok endişe ediyorum, hemen yapsın vesaire. Ama her bebeğin bir zamanı var💕