Oğlum henüz 18 aylık ancak uyurken sürekli oyuncağının üstüne veya örtüsünü biriktirerek onun üstüne koyuyor kafasını. Yastık almak istiyorum o sebepten. Hafif alerjik bir bebek ve eşimin de alerjik astımı var. Doktor 3-4 yaşında astıma dönebilir demişti. O yüzden lateks tercih edicem. Kullanıp memnun kaldığınız yastık var mı canım anneler