Asliyarenece Merhabalar size danışmak istediğim bir konu var 20gun önce sezaryen ile doğum yaptım lohusayim yaklaşık 3gundur yeşilimsi akıntı ve sanki bıi hayvan ölmüş gibi pis bi koku oluyor bu normal mi?
gocebebirbayan Asliyarenece canım bende olmamıştı böyle birşey. Bende sezaryen doğum yaptım. Bir doktoruna sor istersen
Halimeer Asliyarenece normal dogum yaptım lohusalıgın sonlarına dogru oldu 40 tan sonra olmadı bıda cok kotu kokuyordu loşi diyıkar
8karakter_ Asliyarenece canım enfeksiyon olmuş olabilir benim tanıdığım da da olmuştu doktora gitmesi zamanla geçmişti
Hilalumay Doktor a git canm direk doktor bana enfeksiyon dedi fitil verdi iki güne geçti ilerler yoksa
Omerasafsmom Asliyarenece Aynı sıkıntıyı hamileliğimde yaşadım sürekli krem ve fitil kullandım bu belirtler enfeksiyondan kaynaklanıyor bol su içmeniz lazım iç çamaşırlarınızı mutlaka ütüledikten sonra giymelisiniz ve sirkeli suyla taharet almak beni rahatlatıyordu ama siz önce mutlaka doktorunuza danışın.
Tugcerylmzkerem Asliyarenece muhakkak doktora gorunur enfeksiyon olabilir enfeksiyon genelde cogu kiside goruluyor vucut lohusalikta enfeksiyona acik