Selamlar hanımlar, 6 ay 20 günlük bir oğlum var. Ek gıdaya geçtiğimiz dönem 3 günlük tadım halinde gidiyorduk, sonradan bir an da kaşıntı başladı vücudunda, biraz da kızarıklık. Tam 1 hafta 2 gündür ek gıdayı kestim ancak tam olarak iyileşmedi. doktora gideceğim ama malum bugünlerde gidemedim. Nasıl ilerlemek lazım emin olamadım. Şu an kaşıntı devam ediyor, kızarıklık idare eder. Bugün aptamil 2 mi yaptı acaba diye düşünür oldum. Hem emziriyorum hem mama veriyorum. Hala kuruluk var ama cildinde.
açıkcası ne yapacağımdan emin olamadım.