mertbebekkk Bebeklerin aylık aşılarını sadece kayıtlı olduğumuz sağlık ocagi mi yapıyo acaba bilgisi olan var mı üç gün sonra farklı bı şehire gitmek zorundayım orda yaptırabilir miyim iki üç hafta kalcam geri döndüğümde geç olur 🤷🤷
Ftmanurece mertbebekkk misafir hasta oldugunu söylersen gittigin yerdekı yakınının aıle hekımı yapıyo farklı sehır oldgu için ası kartın yanında olmalı