Esin12121212 10 aylık olacağız kızım öyle ağırki emeklemek asla istemiyor yürütüyoruz hoşuna gidiyor ama hemen yoruluyor dis desen yok benim kızım git agir olan anneler ne durumda siniz 😀😀😀
ilkgozagrimmmm Esin12121212 Bizde 9 aylık olacağız. Bizdede emekleme vs yok 😀 vakti gelince olacak heralde diye bekliyoruz 😊
Tuba Esin12121212 Oğlum bugün 9 aylık oldu ve bir kaç gün önce ilk dişi patladı☺️ Yaklaşık 1,5 aydır emekliyor ama henüz tutunup kalkamıyor, anca ben kaldırırsam güzel durabiliyor ayakta. Elleriylr yemek yemeyi çok seviyor. Yaklaşık 1 aydır çiğnemeye de başladı☺️
pikacuu Esin12121212 Benim oğlum 10 aylık şuan 6 aylıkken emekledi. 8 aylıkken kanepeye tutunup ayağa kalktı küçük adımlar attı. Alkış yapmayı öğrendi. Beni babasından kısmanmaya başladı. Oyuncaklarıyla bilinçli oynamaya başladı. Mesela araba sürmeyi öğrendi. Konuşan oyuncağına basıp nerden hangi renk ışık yanacağını öğrendi. Sıcak şeylere prizlere cız diye diye yaklaşmamayı öğrendi. 9 aylıkken yürümeye başladı heryere tutunup dolanıyor evde. 2 tane dişi çıktı. Dışarı çıkmaya hevesleniyor çocuklarla oynamak için. Desteksiz 30 sn kadar ayakta durabiliyor. Yürümesi için ilk arabam diye oyuncak aldık sonunda onu nasıl kullanacağını öğrendi. 10 aylık olduk şimdilik öğrendiklerini devam ettiriyor. Evde beni göremeyince mem mem diye beni arıyor. Çocuklara veaa veaa diye sesleniyor. Edede diye geveliyor. 9 aylıktan bu yana yemek yemeği sevdi çok şükür. En çok sıkıntı çektiğim kısım buydu. Altını kirletince yanıma gelip bıvv diyor. Şimdilik bu kadar aklıma gelenler. Onun hızla büyüdüğünü gelişimini izlemek film gibi bir şey resmen çok tuhaf ve bir o kadar da inanılmaz güzel
Esin12121212 pikacuu 😍😍mükemmel bizim kız da konusmada sıkıntı yok anne baba abla gel git dede alkis yaparız Allah 1 deriz o konular da gayet iyiyiz ama fiziken yavasiz😀😀
Seldabi pikacuu ne guzel, ne mutlu size cok sanslisiniz yalniz bu postu acan kisi cocugunun yapamadigi seylerden bahsetmis niye siz yazdiniz ki belki uzulebilir karsinizdaki benim cocugum niye yapamiyor diye kafasina da takabilir
pikacuu Esin12121212 Maşallah 🧿 🥰 bakma cnm onlar canı isteyince kendilerini hazır hissedince yapıyorlar herşeyi
Esin12121212 Seldabi yok kuzum sorun değil postu ben açtım ama benim ikizlerim de var 8 yanındalar simdi ikisi de çok farklı gelişimleri de onlardaki durumu merak ettim hiç acelemiz yok yeterli sağlıklı olsun da gerisi önemli değil her çocuk emeklemes bi bakmışın yürür dis geç çıkması çok iyidir geç dökülür hiç takmam sadece sağlıklı olsun gelişimi iyi olsun gerisi zaten olur
pikacuu Seldabi Asla art niyetli bir duyguyla yazmadım cnm. Başlıkta 9 10 aylık bebek anneleri sizde durumlar nasıl demiş. Kendi bebeğinin hem yapıp hem yapamadığı şeyleri sıralamış arkadaş. Eğer gelecek yorumlardan rahatsız olacağını bilse açar mı hiç bu postu. Demek ki merak etmiş yaşıtları ne durumda diye. Mesela benim oğlan da hiç ama hiç yemezdi sadece meme emerdi ve ben hep ek gıdayla alakalı postlara bakıp durdum. Maşallah milletin bebekleri tabak tabak yiyordu ama ben hiç oturup neden benim bebeğim de onlar gibi yemiyor demwsüm. Sürekli denedim verilen tarifleri ve çok şükür 1 aydır yiyor. Ben sadece yazılan posta karşılık cevap verdim aslında bir nevi mutluluğumu paylaştım her anına şahit oluyorum diye. Aklımdan hiç geçmedi sizin düşündüğünüz şey. Eğer arkadaş rahatsız oluyorsa sildiririm hemen. Kii gelen yorumların ve benim yorumum arasında pek fark yok. Bnm oğlanda geç diş çıkardı oturup üzülmedim geç yemeye başladı vs. Yani yorumum kötü niyetli değildi asla
RuzgarMommys 8 aylikken ilk dişi çıktı Şimdi 9 ay 10 günlük oldu 3. Diş geliyor :/ Emeklemesi acayip hızlandı cok hareketlendi Ayakta duruuyor sıralıyor geziyor baya umduğumdan hızli çıktı
pikacuu Esin12121212 Yorumumdan rahatsızsan sildireyim hemen cnm. İlk defa bu konu üzerine yorum yaptım niyetim de kötü değildi ama sanırım yanlış anlaşıldım.
Seldabi Esin12121212 benimde bebegim 9 aylik emekleme, dis, donme vs yok 2,5 yasinda da kizim var o da hep geriden gelmisti 16 aylikken yurumustu ama insan yine de takiyor bebek oldugu icin hep gozlem gerektiriyor