Deletedmom115 dlekturann Bebekten bebeğe değişir kiminin ilk üst çıkar yada ilk yanlardan çıkar kiminin alttan çıkar benim oğlumun alttan çıkmıştı ilk dişi
Pinar333 Alt iki diş ayni anda cikti bir ay olacak cikali yedi ayi bitiriyoruz yine sikintilari basladi bakalim hangisi ile devam edecek 😊
Pinar333 dlekturann zor demek tarifsiz kalır 😂 on beş gün evde gece nöbeti tuttuk ateş çıktı geceleri ishal oldu ek gida hiç bişey yemedi
goksumeleksuzanay73 Benim kızım 18 gün sonra yaşına girecek 1 tane bile dişi yok neden acaba yaa çok uzuluyorum
dlekturann goksumeleksuzanay73 diş çıkması genetiğe bağlı diye duydum ben bi doktora gidin ilaç veriyolar çıkıyo ondan sonra üzülmeyin
Pinkades goksumeleksuzanay73 18. Aya kadar bebeklerde diş çıkmaması normalmış bize doktorumuz söylemıstı
Esraabrklu goksumeleksuzanay73 evet genetik benim oğlumda öyle oldu .merak etme telaş etme bu bi sorun değil inan
Arvenceren dlekturann 7 ayda bitane alt bitane üst 8 ayda yine aynı bitane alt bitane üst şuan 9 aylık başka çıkmadı henüz