Emine62 merhaba, Ben de asi randevusu aldim.emziriyorum bebegim 13 aylik. Sinovac tercih ettim. Tercih sebebim eski geleneksel bilinen bir yontemle uretiliyor olmasi, olu virus olmasi. Tetanoz ya da kuduz asisi da oluyoruz mesela gebeyken emzirirken.onlar da cansiz asi. Bu sebeple bunu tercih ettim. Biontech ozellikle mutant viruslere karsi daha koruyucu, ilk asidan itiBaren korumasi daha yuksek ve gebe ile emziren anneler uzerinde calismalari mevcut, guvenilir seklinde raporlamislar. Enfeksiyon hastaliklari doktoru arkadasimdan aldigim bilgiler bu sekilde. Umarım yardımı olur☺️ Ben yine de iç güdülerimle biontech yeni bir teknoloji Yarin obur gun sikinti olur mu falan diye yan etkilerinden çekinip sinovac tercih ettim…