Merhaba,
Kızım 13 aylık. Bünyesi hala alerjik ama şu an süt dışında her şeyi yiyip içiyor. İlk zamanlardaki çaresizliğimi o kadar iyi hatırlıyorum ki.. Geçiyor hepsi. Er ya da geç düzelecek inşallah.
Kızım 40 günlükken fark ettiğimiz süt ürünleri ve yumurta alerjisi vardı. Kakasindaki kan ile anladık ilk. İyi bir çocuk alerji doktoru buldum. Her aşamada irtibat halinde olduğumuz doktorumuz sayesinde bu süreci çok iyi yönettiğimizi düşünüyorum. 2 ay kaçaksiz, çok sıkı bir diyet yaptım. Sonra yavaş yavaş önce süt ürünlerini ben açtım. Ek gıdaya başladığımızda benim süt ürünleri diyetim açılmıştı. 7 aylıkken ona yoğurt verdim. Sonra peynir, tereyağı yedi. 9 aylıkken de yumurtayı önce ben açtım. Sonra ona yumurta sarısını verdim. Bir yaşından sonra da beyazını yemeye başladı. Yakında sütü de deneyeceğiz.
Alerji işi ekstra sabır, dikkat gerektiriyor. Biz anneler çok yoruluyoruz ama her şey evlatlarımızın iyiliği için 🌼