fistikcisahap Canım benim kızım da 19 aylık. 10 gün önce falan bıraktırdım emzik delisiydi desem yeridir artık tak etmişti yani gece gündüz ağızında. Bir gün baktım emziği dişleriyle koparmış dedim artık oyun haline çevirmiş emziği yarısı kopmuştu bir gün bak sen bunu koparmışsın kötü olmuş bozulmuş atıyorum bunu dedim attım emziği 2-3 gün meme meme diye gezdi ama uyumasında falan sıkıntı yaşamadım hiç böyle çabuk alışacağını beklemiyordum çünkü çok bağımlıydı. Annenin kararlı olması çok önemli her sorduğunda sen onu kopardın kötü oldu, sen artık büyüdün vs. dedim. Ama emziği kendinin koparması’da büyük etken oldu bence🙏🏻