Maviyesil121212 zeynepduha 1 sene boyunca devam etti, bir göğsümden emerken öbürü akardı foşur foşur ; göğüs kalkanında buldum çareyi, göğüs pedleri kar etmiyordu. 1 yaşından sonra terbiye oldular diyebilirim
Aysecan-987 Bebeğin ihtiyacı kadar sut üretilmesi diye biliyorum ben. Benim bir ayda akması falan kesilmişti
Aysecan-987 zeynepduha benim çok fazla yara olmamıştı yara olmadan krem kullandım her emzirmeden sonra ve havalandırdım ıslak ıslak kapatmadım yara olmasın diye belki bunlar ise yarar ☺️