İnan o kadar bunaldık ki eşim askeri personel göreve gitti oğlumla başbaşayız bütün gün mızmız herşeye ağlıyo ne oyuncaklarla oynadığı var ne başka bişeyle tüm gün üstümden inmiyor inanın bunaldım tv açıyorum ancak öyle sakinleyip bırakıyo beni o kadar çok yoruldum ki herkes aynı durumda mı yoksa ben mi abartıyorum 😑😓