Aysen58 %70 80 aşılanmadan bunun biteceğini sanmıyorum ben. Ben başlarda aşı olmama taraftarıydım ama zamanı gelirse kesinlikle olacağım. Tek çare gibi görünüyor çünkü, kendiliğinden geçeceğini hiç sanmıyorum çünkü bizim halkımız hala işin ciddiyetinin farkında değil. Verilen sayılar da bana hiç tutarlı gelmiyor nedense.