Öğlen emzirdikten sonra sagdim ama oğlum her zamankine göre biraz daha az emmisti , sütümü sagdigimda 30 cc çıktı , 5.3 gibi emzirdim o zaman iyi emdi yine sagdim 20 cc anca çıktı. Akşam 7.3 gibi emzirdigimde baya katıla katıla ağladı emmeye başladıktan sonra ( 10 dk sonra ) sonra gün içinde sagdigimi takviye olarak verdim. Sütüm gerçekten az mı benim 🥺 normalde emzirdikten sonra kaç çıkması gerekir ortalama ??