Yasaklardan sonra 1 yaş kontrolümüz var eğitim araştırmaya gidiyoruz biz. Tahlil vs isteyecekler mi tekrar kan falan ve hangi aşılar var acaba. Sağlık ocağı bilgi vermiyor madem eah gidiyorsun onlar yapar aşılarını diyor çok saçma tabi orası ayrı. Biz 10 aylıkken kızamık aşımızı olmuştuk bu arada menenjit olduk birde onun dışında bilgim yok. Göz kontrolü şart mı birde ? Randevu bulmak imkansız nerdeyse çünkü