ElizsMomM bizde de aynıydı bebeğim hem kolik hemde inek sütü alerjisi çıktı maflor ve relactaz damla ile rahatladı çocuğum resmen ama yine akşamları ara ara ağlama krizleri tutuyo ben çözümü şöyle buldum saat kaçta ağlaması başlıyosa o saate yakın bi zamanda güzelce sıcak suyla banyo yaptırın banyoda karnına şampuanıyla gaz masajı yapın o biraz mayıştırız bebeği daha sonra kurulayıp herhangi bi masaj yağı ile(ben zeytinyağı kullanıyorum) tekrar gaz masajı yapıp gaz çıkartmasını sağlayın ben youtubeden onlarca video izledim doğru tekniği uygulamak için bide omzunuza alıp şşşşş diye ses çıkartıp poposuna pat pat yapın benim bebeğimde son 4 günde bu yöntemler çok işe yarıyo akşam banyolarına başladıktan sonra da ağlamaları %70 azaldı diyebilirim tabi damlalarında büyük etkisi var