ergvn6 benim doktorum şiddet ile Sinovac olmamı istiyordu. Bende çok kararsızdım, arada kaldım. Bana şöyle açıklamıştı; Annede kronik bir rahatsızlık var ise, bebeği alerjik bir bebek ise Sinovac olmalısın. İnaktif bir aşı olduğu için, size sizden de bebeğinize yan etkisi çok az geçer, ölü bir hücre olduğu için dedi. 2. Dozda etkili oluyor yavaş salgıladığı için. Biontech ise canlı olduğu için direkt size ve bebeğinize yükleniyor, direnç düşük ise yan etkileri çok fazla olacaktır. Eğer benim görüşümü sorarsan kesinlikle Sinovac öneririm, çünkü risksiz. Yan etkisi en aza indirgenmiş bir aşı dedi. Şuan bulunduğum şehir hastanesinde Sinovac olmadığı için bekliyorum. Bu hafta olacağım inşallah. Umarım onda da reaksiyon göstermeyiz🥺😌