Bebeğim 5.5 aylık ve doğduğundan beridir sese aşırı zaafı var. Bi ses duysun hiç uyumamış gibi hemne gözünü açar. O
kadar seste de uyutuyorum konuşurum tvde açıktır ama asla uyuduktan sonra uyanıyo hemen delirecem. Gittiğim yerde de rahat edemiyorum o yüzden susun konuşmayın sessiz olun kıbırdamayın artık utanıyorum söylerken insanları kendi evlerinde bile rahat ettirmiyorum yani ben napabilirim bu durumu ya. Kafayı yicem artık bi çözüm bulun bana