Ahkukulivahkukuli Tavsiyenizi bekliyorum canlar söyle güzel cildi parlatan leke acan cok da ucuk fiyatlı olmayan temiz içerikli serum önerileri alırım
Eesay Ahkukulivahkukuli la roche posay in effaclar ve c vitamini serumunu severek kullanıyorum şimdilik😻
Ahkukulivahkukuli zeynepela2 babe markasina aşığım resmen yalnız babenin c vit. Serumları ampul şeklinde sanırım ben pompalı falan istiyorum o şekilde var mi bildiğiniz kullanımı pratik
Ahkukulivahkukuli zeynepela2 ml olarak fiyatı fazla geldi bana 10.2 ml yani totalde 20 ml ürün 140 tl
Eesay Sevilay61 cildimde aşırı lekeler yok benim sadece çok kızarıyor ve eski sivilcelerin minik lekeleri var. Kızarıklığımı yatıştırıyor, ama lekeler için uzun süre kullanmak lazım. Nem ve verdiği ışıltıdan memnunum