Leyla2763 Aksam pirasa yedim tuzsuz gunduz de kahvalti yaptm oruc tuttum bu ay boyunca acaba bunyem mi aliskin deil aniden Göğüs ağrısı Bas donmesi Usume hissi Noluyor bana ya korkuyorum hastaneye her yer corona ::((( ne yapabilirm evde
Morpuantiye Leyla2763 bende öyle olmuştu baş dönmesi yoktu ama sanki ateşlenir de üşür ya insan öyle oluyodum. Göğsünde normalden fazla sıcaklık ve dokunduğunda hassasiyet varsa muhtemelen öyledir yanlış yönlendirmek istemem yine de
Ozbek42 Leyla2763 ben 2 gün önce mastti olduma malesef böyle bir ağrı görmedim.. oğlumu kucağıma bile alamadım tüm kaslarım ağrıyordu aşırı üşüyordum covid sandım test verdim negatif. Ama mastit yani ateşimde vardı..Duşa girdim hemen elimle masaj yapa yapa biraz rajatlattim cıkınca o sütü sağdım. Sonra tekrar masaj ve oğlum acıkınca basketbol topu pozisyonunda emzirdim.acıkınca hep ilk o memeyi verdim güçlü çekip o kanalların acılması lazım çünkü o şekilde antibiyotik kullanmams gerek kalmadı.
Morpuantiye Leyla2763 ben hem sağdım hem de ilk o göğüsten başladım emzirmeye. Sıtma tuttuğu zaman da parol içiyordum.Ilık duş alın geçmiyorsa da doktora gidin. kaç gün oldu böyle olalı?
Alpitom Leyla2763 bana doktorum antibiyotik verdi. Bol bol sağın emzirin soğuk kompres yapın ama belki de başka bişeydir sizinki iyisi mi bir doktora görünün