Birsen2 ilk günler hep öyle geçiyor. Çünkü alışmaya çalışıyor tanıdığı tek şey annesi olduğu için acıkınca, gazı olunca, üşüyünce, ısınınca, o olsa, bu olsa annesinin kokusuyla rahatlayacağı için emmek istiyor. Saatlerce aralıksız emiyordu bazen oğlum. Ama zamanla azalıyor. Şuan 50 günlük hala emme isteği çok ama ilk günlere göre çok çok az denebilir