Kızlar 2.bebek düşünmüyordum ama 4-5 gündür gidip gidip gelen bulantım var. dün gebelik kan testi yaptırdım. Negatif çıktı. Geçen ay 16sında adet olmuştum. Sizce tekrar mı test vermeliyim? Yanlış olabilir mi? evde de yaptım tek çizgi. Belirti varken kanda negatif çıkması mümkün mü?