Tugcearel Kızlar merhaba, oğlum 1 yaşında ama bıngıldağı hiç kapanmadı hala bayağı açıklık var. Saçları yok ondan mı gözüme batıyor anlamadım. Şu ana kadar tam kapanmasa da azalması gerekmiyor muydu? Böyle bi durumda olan var mı?
serebro Tugcearel 1 yaş 19 günlük oğlumun da bingildagi açık hala, ebe d vitaminini aksatma dedi ama daha doktora gidemedik 🤷♀️
Sln20 Tugcearel Benim kızımda da var biraz açıklık hem doktor hem de eczacı komşum D vitaminini 4 damlaya çıkar dedi. Bir de 11.00-11.30 ve 15.00-15.30 saatleri arası 10 dk güneşe çıkar dediler.
Sln20 [silindi] Yanlış bilgi veriyorsunuz aksine D vitaminine devam etmesi hatta gerekirse damla sayısını çoğaltması gerekir
[silindi] Oreolumagnolia benım bebegımde 1 yasında bıngıldagı kapanmış neredeyse dr umuz d vitamini miktarnı yukseltti erken kapanmaması için kendi dusuncemi soylemedim yoksa
Pink50 serebro benim kiziminda 1 yaşında kapanmamisti ebe mutlaka d vitaminine devam et dedi sonra doktor kontrolüne gittik ebeye kizdi hatta kesinlikle kullanmiyosun birak damlayi dedi (1 yaşına kadarmış süresi ) kan testi yaptilar d vitamini baya iyi geldi yüksek damlayi braktik 18.ayda kapandi. Ama damla 1 yaşına kadar yine devam yani
serebro Pink50 yasaktan daha gidemedik doktor kontrolüne vermeyeyim mi yani acaba asi vuran ebemiz de düzenli kullanıyorsun dimi diye üstüne basa basa söyledi. 9.ayda demiri düşüktü ona da hala devam ediyorum
Pink50 serebro demir ve d vitamini 1 yasa kadar devam canim. Ilk 12.ay aşısında saglik ocagina gittik ebe bingildaga bakti kapanmamış daha d vitamini duzensiz mi kullandın dedi. Hayir saati saatine verdim dedm hemde gercekten verdim cok kuralciyim zaten genel anlamda da herneyse devam et brakma dedi sonra 12.ay muayenesinde doktoruna d vitamini birakman lazimdi doktorun benim keske bana danışsaydın bi falan dedi ebeye kizdi hatta sonra tahlil yaptirdik d vitamini baya bi iyiydi 18.ayda da kapandı bıngıldak. Yinede bebeginin kontrolünü yapan doktor en iyisini bilir ama bi süre bekle istersen canim
serebro Pink50 demir takviyesi de kesinlikle 12.ayda son mu? Olmadi mesaj atarım doktora hemen gidemesekte
[silindi] Sln20 benım bebegımde 1 yasında bıngıldagı kapanmıs neredeyse dr umuz d vitamini miktarnı yukseltti erken kapanmaması için kendi dusuncemi soylemedim yoksa